reklama

Ako diskutovať?

Veľmi ma to mrzí. Žiaľ nikomu nemôžem odpovedať na diskusný príspevok. Môj prístup na SME bol deaktivovaný. Ak predsa len chcete odpoveď na svoj diskusný príspevok, pošlite mi prosím na môj e-mail (daniel07@naex.sk) svoj kontakt. Nikoho som nepožiadal o vyradenie môjho mena zo zoznamu blogerov. Ďakujem a prajem pekný večer, alebo pekný deň. Daniel Jankech

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Daniel Jankech

Daniel Jankech

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  387x

Aktívny občan v permanentnom súboji s negatívami súčasnej spoločnosti. Stále trochu disident. Autor publikácií: Sedem dní v bielom koncentráku.(1994) Volajú to medicína. (2001). Prvý otec pri pôrode v ČSSR (1988) Liberál a feminista v nohaviciach. Tiež trochu skladateľ, textár, hudobník, spevák a basgitarista. Skúste moje najnovšie hity.:-) Zoznam autorových rubrík:  PRÁVA PACIENTAPODNIKANIEZAMYSLENIEŠKANDÁLSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu